Jeśli gdzieś już był ten temat to z góry sorry.
Podczas ostatniej zmiany opon, obsługa serwisu przekazała mi, iż odchodzi się od montowania opon o głębszym bieżniku na osi napędowej
Podobno zarówno producenci opon jak i naukowcy zalecają aby opony o lepszym bieżniku założyć na tylną oś.
Potwierdza to poniższy artykuł:
http://www.oponeo.pl/artykuly/v/182/..._na_tyl_.htmlx
Następny z kolei temu przeczy
http://www.motofakty.pl/artykul/oponowe_abc.html
Ja widzę zasadniczy minus nowego rozwiązania: mam w tej chwili dwie pary opon: 6 i 5 mm. Idąc za "starą szkołą" w następnym sezonie miałbym w miarę równy bieżnik. Stosując się do nowego trendu powiększę tylko różnicę i trzeba się będzie szykować do zakupu nowej pary.
Co sądzicie?